NATHALIE ROSENQUIST

OHJA/BIGNO

Kategori:

har inneskaffat en ny kategori!denna gången en sak som ja kallas för ohja/bigno.dvs att jag ska tycka till om saker jag tycker om/inte fattar grejen med.det är inom samma "kategori" jag ska tycka till om saker om ni förstår mig rätt.
Första grejen jag tänkte tycka till om är det här med neonfärger.från första början när detta blev populärt och nästintill alla affärer bombade med alla dessa skrikande affärer och många gick klädda i knallrosa klänningar/skrikgröna tröjor.man bara vad hände? själv tycker jag inte det är snyggt för fem öre. jamenar,vad ska man ha till dessa färger? går inte och matcha med något annat är lika starka färger.inte min grej.dock färger med ljusare toner är helt okej,snyggt faktiskt!!
hade aldrig kunnat gå runt såhär på stan.never...
denna hade jag dock lätt kunnat ha på mig.finfint!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: