NATHALIE ROSENQUIST

you're far from the usual

Kategori: daily

 
 
bild från i sommras. HEJ på er. mitt liv består just nu av 100 procent plugg nästan känns det som. har så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. men tanken på att det är 77 dagar kvar tills jag springer ner för terasstrappan gör allt lite enklare. och att jag igår beställde min balklänning!!! (iiihh) den är SÅ fin. hoppas bara den sitter lika fint. längtar så mycket tills den kommer. aaahh. vill bara att tiden ska gå snabbt nu fram tills studenten och balen men å andra sidan så vet jag inte om jag är riktigt redo än. att allt ska bara sluta sådär. tiden går verkligen för snabbt just nu. veckorna bara springer förbi mig och det känns som att jag lixom står still. typ så. mucho mixed feelings. fred uut mina vänner 
Kommentera inlägget här: